Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 17, 2012

mosquito dies on O.D hard drugs....

Nu ik het toch weer even over mijn muze "Cloudje" heb, vind ik dat ik ook maar even het verhaal achter dit schilderij moet delen "gewoon omdat het leuk was"
( dit schilderij is een "mega / giga" mug,  die iemand in het hoofd prikt.. )  op een nacht liggen "Cloud" en ik in bed, nog wat te praten voor we gingen slapen, zij had toen net haar drugs genomenen we keken samen naar de mug die op haar arm lande om zichzelf te goede te doen aan haar bloed, "Cloud" en ik bewogen ons niet en geen van ons 2e verjaagde de mug, kennelijk hadden we het zelfde idee, en dat was dat beest gewoon zijn gang te laten gaan, en jawel de mug prikte, hij zat even stil en vloog toen weg, .. lol, ver kwam hij echter niet, want na 1 meter omhoog viel hij spontaan dood neer..  "een overdosis", wat hebben wij daar toen een lol om gehad, en nog steeds als ik hier aan terug denk... 

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog