Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Saturday, August 11, 2012

mijn online Dagboek wekelijks nieuw

Mijn online Dagboek, krijgt voortaan wekelijks een nieuwe Blog waarop mensen mijn hele week van uur tot uur, dag tot dag kunnen volgen, ik begin hier vandaag met schrijven, en volgende week begin ik weer met een nieuwe week...
zaterdag 11-08-2012
10:00 vandaag heb ik het niet zo druk, ik moet straks even naar mijn manager Donald, om wat nieuwe "Daily Dwaalhaas" af te geven, en dan ga  ik mijn huis een beetje opruimen, als het goed is krijg ik rond 13:00 een uurtje bezoek, verder ga  ik vandaag wat aan mijn huishouden doen, en een beetje schilderen aan mijn daily Dwaal- hazen voor volgende week

14:00 de schilderijen heb ik deze ochtend al afgegeven, vervolgens ben ik nieuwe shag gaan kopen en toen naar huis om te poetsen, ik dacht dat mijn "bezoek" rond 13:00 aan de deur zou staan, maar het bleek dat 11:00 de afspraak was.. ik baal dat ik mijn huis nog niet 100% in orde had, toen mijn bezoek weer weg was ben ik verder gegaan met mijn Blog, omdat de post van  "mijn muze" nogal wat tijd en energie in beslag nam, maar gelukkig, die is klaar, waarschijnlijk gaat daar wel veel over geroddeld worden, maar nu ik deze blog een week online heb moet ik gewoon proberen zo veel mogelijk Dwaalhaas info en foto's wat ik heb op deze blog te plaatsen, zodat ik later kan beginnen met 2 posts per dag, maar voorlopig is er nog zo veel te vertellen... voor nu, nu ga ik even plat.. ik ben in eens kei moe...
17:15 ik heb vandaag een speciale photoshop pagina aan mijn blog toegevoegd waarop ik humor en alle fotoshops kan plaatsen waarin of die met, mijn Kunst te maken hebben, photo shoppen is een hobby van mij en dat zal het ook wel blijven ondanks dat er geen Dikkeman onzin meer op mijn site's of blogs gaat komen, de dwaalhaas photoshops zijn ook echt voor dwaalhaas photoshops, en nergens anders voor... lol... "Het is inmiddels tijd geworden om mijn eten klaar te maken, want dat moet ook gebeuren"....
22:30 ik heb heerlijk gegeten "bami met knakworstjes" verder heb ik heel de avond nix anders gedaan dan televisie kijken, "Crank" is net begonnen, die heb ik pas 3 keer gezien, dus dan kijk ik hem nog maar een keer... ( ik kan niet wachten op het moment dat ik begin te dementeren) dan heb ik eindelijk geen herhalingen en oude shows meer op televisie...

ZONDAG 12-08-2012

01:00 ik ben net thuis van mijn avond wandeling met Spike, en ik schrijf dit stukje nog even snel voordat ik ga slapen ( als ik kan slapen ) want morgen vroeg ( zondag ) moet ik weer vroeg wakker worden, omdat ik mijn vader moet helpen op de vrije markt in Overpelt België, dat betekend dus dat ik morgen ( vandaag ) ook de hele dag niets aan mijn Blogger of Facebook kan doen, maar dat haal ik wel weer in als ik weer thuis ben... voor nu... welterusten iedereen
07:40 om de bezoekers van deze Blogger vandaag toch nog iets  te geven dat de hele dag door "vernieuwend" is heb ik op mijn laatste blog een live webcam gezet, de statistieken van mijn Blogger vertellen mij, dat dat iets is wat de mensen graag willen zien, dus.... "@your service" lol,  ik ga mu nu opfrissen en aankleden, want voor mij word het vandaag weer een lange "lijdensweg" op de markt... te veel mensen, en te veel gepraat... , tot over 10 uurtjes.. houdoe hé...
19:30 ik ben net thuis van de markt "kei kapot en moe"  voor ik naar huis ging had ik nog even shag gehaald bij de benzinepomp, daar probeerde ze mij zogenaamd "per ongelijk"op te lichten voor 10 euro  toen ik met mijn auto voor de deur stopte kwam mijn buurman naar buiten met de vraag of ik hem even wilde helpen met een koelkast wegdragen.. ik heb gezegt dat ik eerst even een uurtje wil rusten "alles doet nu pijn"....
21:30 toen ik de buurman wilde gaan helpen was hij al volop bezig met een andere buurman, niet uit de koelkast gehaald, maar gewoon met alles er in over hoge drempels met een veel te klein karretje er onder... "misschien ben ik dan een zeiker" maar ik zou mijn koelkast sowieso elke kast eerst leeg maken, zelfs de lades er uit... en de deuren af-tapen met folie of ductape.. "maar ieder doet dingen op zijn eigen manier",,, ik ga nu even "plat"een beetje televisie kijken of zo, misschien zelfs een uurtje op da bank slapen.... ik ben nog steeds moe en kapot...

MAANDAG 13-08-2012

01:50  ik heb net best wel een "emotioneel" Blogje geschreven, over mijn ex en haar kids.. straks is mijn ( deze ) Blogger een echte data-base over het leven van de Eindhovense Kunstenaar Dwaalhaas.. ik ga dadelijk nog even met Spike wandelen en dan ga ik weer slapen, , "weer" want ik heb net ook even een uurtje op de bank geslapen...

04:45 ik heb net nog even "my life in a nutshel" ge-copy and paste op deze blog, en in korte lijnen aangevuld met wat updates van de afgelopen jaren, en Spike daar heb ik 2 uur geleden al mee gewandeld, het is nu tijd om naar mijn bed te gaan, morgen ( straks ) heb ik weer een hele dag vol te maken, hoe ? dat weet ik nog niet... het zou zomaar kunnen dat ik morgen een les whisky ga halen, maar misschien ook niet...
dat zie ik wel als ik wakker ben, ik verveel me nooit..

10:00 een goede morgen, deze morgen, ik ben alweer een poosje wakker, maar ik heb eerst even wat "blogjes" gepost, ook zit ik met mezelf ruzie te maken "het is gruwelijk druk in mijn hoofd nu "wat zal ik doen ? lol... . ik moet mijn huis poetsen en een paar schilderijen af maken, dat moet ik ook... en ik heb hier nog voor 15 euro cash in huis terwijl ik morgen "nieuw" geld krijg, ik moet cola halen, voer voor Spike, en shag..  maar als ik dat doe, moet ik ook voor minimaal 2 euro tanken... ( lol, ja ik "durf" voor 2 euro te gaan tanken ) daarmee kan ik dan 30 km rijden.. een fles whisky kost 12 euro, die kan ik ook morgen betalen, maar ik maak niet graag schuld.. dus.. wat ga ik doen ?  A = geen "schulden" maken om te zuipen....  B = Spike moet eten... C = shag en cola zijn belangrijk  pffff  "wat een dilemma" en mijn huishouden moet ook nog... en woensdag moeten de "daily dwaalhazen"  klaar zijn...  pieker, pieker, denk , denk... we zien het wel ik ga mezelf nu aankleden, een keer naar de wc,  en dan tanken en boodschappen doen... en dan in de winkel check ik nog even mijn bankrekening, ik weet dat hij leeg is want ik krijg morgen pas weer weekgeld, maar je weet maar nooit..  ( als er 1 miljoen euro op staat vertrek ik uit Nederland, dan ga ik naar Rusland ) en dan schrijf ik daar straks verder aan mijn blogger..  ( maar dat zal wel niet ) "die kans acht ik klein want ik doe niet mee aan loterijen etc." ik ga gewoon boodschappen doen en als ik straks dronken en gelukkig ben, dan is het mij zoals meestal weer gelukt een oplossing te vinden.... "tot straks"....

12:20 nou daar zit ik dan :-(  alles gekocht wat ik moest kopen, met puur geluk ( en een gulle hand van een kennis die ik in de Lidl tegen kwam )  alles in huis.. whisky shag cola eten ook voor Spike.. mijn huiskamer opgeruimd.. en nu ben ik ineens kei-moe, en als deze jonge moe is, dan is het zinloos om te gaan drinken... , ik ga eventjes een uurtje liggen.. even niets doen, misschien val ik straks wel in slaap... ( ik hoop het ) elk uurtje is mee genomen )  nu weet ik nog steeds niet of ik vandaag wel of niet dronken ga worden... lol

16:00 ik ben alweer even wakker,"ik heb een uurtje geslapen"    en ik zit nu aan mijn eerste whisky cola omdat het de rest van de week niet uitkomt om te drinken, en ik wil zelf 1 keer per week dronken zijn... die dag is dus waarschijnlijk dus toch vandaag.. woensdag, vrijdag en zondag heb ik afspraken...
de muziek die ik nu vandaag draai  op youtube vind je hier onder op de playlist, deze word steeds aangevuld waneer ik weer een nieuwe video kijk... ik heb nu met mij zatte kop ook mijn webcam aangezet, ik weet niet voor hoelang, maar wel voor nu.. even ..                                                                                          .


DINSDAG 14-08-2012
08:16 ik moet weer nuchter worden, omdat de "samenleving" dat van mij verwacht..


09:15 ik probeer weer nuchter te worden , maar ik heb het gevoel alsof iedereen mij loopt te fucken ..
ik moet nuchter worden omdat ik vandaag dingen moet doen , naar mijn vader, schilderen, pinnen, boodschappen.. "boeiend" het liefst zou ik 24/7 dronken zijn.. ik rook nog een sigaret en dan ga ik naar boven, naar mijn nes

13:00 ik voel me weer helemaal okay, alles is weer "normaal"  straks geld pinnen & boodschappen doen dan een beetje de rommel opruimen die ik gisteren met mijn dronken hoofd gemaakt heb en dan is de dag weer voorbij

04:15 ik heb de hele dag en avond niets meer geschreven omdat ik waarschijnlijk een beetje depri was "waardoor ? " Omne animal post coitum  trieste "

WOENSDAG 15-08-2012

04:15 tijd om te gaan slapen...

14:00 ik ben helemaal vergeten dat ik hier nog wat op mijn dagboek moest schrijven, ik ben ook veel te druk bezig gewest met andere dingen "sorry" lol... ik ben vandaag wat aan het experimenteren met youtube en mijn daily dwaalhazen, ik ben van plan om elke dag een nieuw filmpje op mijn blog te zetten waarop ik een schilderijtje aan het afmaken ben.. kortom  Dwaalhaas.nl is nog lang niet klaar met het wiel opnieuw uit te vinden.. wat ga ik verder nog doen vandaag ? schilderen, in mijn atelier werken, eten koken eten en televissie kijken.. saai he ?

17:00 inmiddels heb ik voor de komende 4 dagen voor elke dag een webcam filmpje gemaakt, die ( als het goed is ) zichzelf op mijn blog gaat zetten, ik hoop dat dat een beetje werkt,... ik ben nu best wel moe geworden, en gelukkig hoef ik niet meer te koken of te eten... dus ik kan tot een uur of 20:30 ( want dan komt "criminal minds"op televisie )  even "plat" gaan. het weerbericht heeft mij beloofd dat het straks gaan onweren, "heerlijk" dan gaat deze jongen lekker buiten in de tuin zitten... heerlijk afkoelen en nat worden

DONDERDAG 16-08-2012

03:11 ik ben gisteren voor mijn doen nogal vroeg naar mijn bed gegaan "criminal minds"op televisie was nog niet afgelopen en ik ging al naar boven, ( alle 2 de afleveringen waren herhalingen ) ( maar dat is gewoon op de Nederlandse televisie ) hier. krijg je ook nog dagelijks oude TV series uit de 80er jaren voorgeschoteld, alsof ze nieuw zijn. maar ik was gisteren vroeg naar bed gegaan omdat ik kei moe was, ik lag nog geen 15 minuten op mijn bed en toen hoorde ik dat het Spike gelukt was de deur open te maken om ook naar boven te komen,  en wat werd ik boos op dat hondje... "ik wil niet meer dat hij boven komt" vroeger in mijn andere huis sliep hij bij mij in mijn bed, dat was wel fijn, vooral in de winter, maar je krijgt er zo'n troep ( honden haren ) van in je bed.. , dus ik moest weer naar beneden, om Spike de weg naar boven af te sluiten...

18:45 ik heb het de hele dag zo druk gehad dat ik helemaal vergeten was hier wat te schrijven, de ellende is dat ik zo plichtsgetrouw ben, dat ik nu denk dat ik dat alsnog moet doen.. en voor wie ?  " net als mijn kunst ? parels voor de zwijnen ? " deze ochtend was ik weer vroeg wakker, ik ben naar mijn vader gegaan en ik ben gaan shoppen, een nieuwe helm heb ik gekocht, omdat de mijne vd week hier voor mijn deur van mijn motor is af gejat, en ik heb een paar nieuwe schonen gekocht, en een jogging broek.. , daarna ben ik verf , kwasten en doeken gaan kopen, en heb ik in mijn atelier een beetje zitten "free-schilderen" ( even een keer niet voor facebook, mijn manager of iemand anders , maar gewoon voor mij zelf )  "en dat voelt soms ook wel eens fijn" ik heb vandaag de achtergronden aangebracht, en ik hoop morgen verder te kunnen, natuurlijk ga ik vanavond nog enkele keren kijken wat de verf aan het doen is terwijl het opdroogt, want ik weet zeker dat er weer mooie dingen uit zichzelf op dat doek aan het ontstaan zijn... , ik ben nu ook bezig mijn jacuzzi te verversen want het schijnt komende dagen zo'n vies warm en benauwd plak weer te blijven...  ow de buren komen ook weer thuis, die auto radio zo hard, dat ik hier binnen de televisie niet meer hoor.. "fijn"

23:45 ik heb vanavond een beetje geschilderd en televisie gekeken, maar eigenlijk is het overal veel te warm voor ik heb mijn jacuzzi ook weer schoon gemaakt en opnieuw gevuld, want morgen vroeg moet ik mijn vader heel de ochtend helpen in België, hij wil voortaan weer elke zondag naar de markt, dus morgen moeten we er heen om vast spullen te brengen en 5 kramen in te richten,, als ik dan s'middag thuis kom.. dan kan ik lekker koel bubbelen ik ben ook alweer 20 minuten thuis van Spike uitlaten, want ik wil vroeg naar bed.. ik heb last van mijn voeten en ik hou niet van deze hitte.. .. ik spring wel eerst onder de koude douche voor ik op mijn bed ga liggen, lekker nat op de dekens, dan voel je de koele wind goed over je lijf blazen....

VRIJDAG 17-08-2012

08:45 over 15 minuten moet ik alweer weg, naar mijn vader, daar gaan we zijn auto vol laden, en dan rijden we naar Overpelt België, want hij kan het markten toch niet laten, hij heeft 5 kramen gehuurd voor de komende weken en de maand september, in de hoop weer een vast plaatsje te kunnen krijgen, dus komende zondagen moet ik mezelf weer opofferen omdat hij dat op zijn 80 jarige leeftijd niet meer allemaal alleen kan bij houden, vandaag gaan we enkel de kramen opbouwen, en spullen brengen, en ik hoop rond 13:00 weer terug thuis te zijn, want het zou vandaag weer warm en plakkerig weer gaan worden, de thermostaat van het water in mijn jacuzzi staat op 28 graden, dat is een heerlijke temperatuur om straks als ik thuis kom in af te koelen, ik ga mezelf nu even opfrissen, en aankleden, en dan ben ik weg...

15:20 zoals ik zelf al ingeschat had waren we rond 13:00 klaar in België.. en dat is maar goed ook want deze temperaturen buiten zijn onmenselijk, ik ben nu al ongeveer 1 uur thuis, en ik ben al 3 keer onder de douche gesprongen voor afkoeling.. mijn jacuzzi staat op 32 graden, maar het water voelt nog steeds koud aan, en ik ben nogal een "watje" dus ik durf daar nog niet in te springen.. ( misschien over 1 of 2 uurtjes ) ik haat dit weer... "geef mij mar 10 graden en schaduw"

straks schrijf ik weer verder

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog