Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 9, 2012

Henk Beavis & Butthead Micky Homer

Cartoons, op de kleuren van de foto's op mijn Blog moet je niet letten, de kwaliteit van mijn foto's of plaatjes komen niet eens in de buurt van wat mijn manager via de poster verkoop site's op het internet zet, dat is allemaal super ingescand op hoge resoluties etc. ( daar heb ik geen "kaas van gegeten" kijk hier bv, naar mijn Beavis & Buthead, die ziet er in het echt heel anders uit...
deze weblog geeft slechts "impressies" van mij en mijn werk, maar het bovenstaande zijn 4 van mijn "cartoon" schilderijen, als kind was dat zo'n beetje het enigste "lees-voer" dat ik binnen kreeg, ik verslond strip verhalen, alles van Marvel Comics, Disney, Lucky Luke, Astrix, etc, maar ook strips waar ik eigenlijk te jong voor was zoals Lucifera, Jaccula en Wallenstein, ik las alles, zolang de letters maar in een "ballonnetje" stonden, vreemd eigenlijk dat ik met strip verhalen nooit problemen had met het feit dat ik een lichte vorm van dyslectie heb, en dat ik nu gewoon wel stukjes kan bloggen, maar geen lange verhalen kan lezen... "vreemd"

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog