Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Monday, August 6, 2012

Dwaalhaas Underwear "junkie look"

Dit beschilderde latex slipje is een verhaal op zichzelf, Bianca ( het meisje op de foto ) was 1 van de verslaafde dakloze meisjes die ik in het verleden wel eens opving en hielp ( dit omdat ik zelf ook ooit verslaafd ( alcohol ) en dakloos ) geweest was, Bianca wilde graag een schilderij van mij kopen....
op de dag dat deze foto genomen is stond ze aan mijn deur, ze had veel geld bij omdat ze net een "klant" bestolen had van zijn portemonnee,( ze prostitueerde om haar drugs te kunnen betalen ) ze zei  : "ik kom een schilderij kopen" en ik hielp haar uit haar droom om te zeggen dat ze daar niets mee kon doen omdat zij dakloos was, "je krijgt er een gratis van mij, als je van de drugs af bent en een eigen woning hebt beloofde ik haar nog".. "maar je kunt dit beschilderde slipje kopen voor 10 euro als ik er een foto van mag maken terwijl jij hem aan hebt, en ze stemde toe, en zie hier : "Origineel Dwaalhaas Underwear"  lol, van Bianca heb ik hierna nooit meer iets gehoord of gezien, er gaan verhalen dat ze gestorven is aan een overdosis heroïne, ik hoef  en wil het ook niet weten, in mijn gedachte staat ze gewoon binnenkort afgekickt en al haar zaakjes geregeld aan mijn deur om het gratis schilderij wat ik haartoen kleding belooft heb op te eisen

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog