Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Friday, August 10, 2012

Caravan Metatron ( dance organisatie )

Deze caravan besschilderde ik voor de dance / trance organisatie Metatron. op een dag kwam 1 van de organisatoren naar mij toe met de vraag of ik hun caravan / kassa wilde beschilderen om dat deze "sleur hut" dan vervolgen door alle Europese....
snelwegen getrokken ging worden,  omdat ze overal in Europa feesten organiseerde, ik vond dat wel een ludiek idee om aan mee te werken, per festival een paar duizend mensen die mijn werk zouden zouden, plus ook nog eens al die "in your face" reclame, voor de mensen die op de snelwegen achter de caravan moesten rijden. dit was een ludiek idee.. op het moment bestaat de caravan nog steeds, en hij is ergens in Nederland... meer foto's zijn altijd welkom..

1 comment:

  1. Ik heb hem nu in mijn bezit als sleurhut naar feesten in de omgeving om er in te overnachtem

    ReplyDelete

Search in This Blog