Translate this Blogger

Dwaalhaas 2014 Weblog ( Feed ) "elke dag wat nieuws"

Thursday, August 30, 2012

Atelier galerie Dwaalhaas

Donderdag ochtend ongeveer 10:00, en het lijkt er op dat het vandaag minder warm zal zijn, een mooie dag dus, om verder te...
werken aan de inrichting van mijn Atelier / Galerie ( mijn loods achter op de plaats ) gisteren heb ik een nieuwe hamer gekocht want ik heb nog veel dingen staan die ik daar wil ophangen omdat mijn atelier straks ( volgend jaar ) ook een plaats  moet zijn waar ik behalve werken, ook bezoek kan ontvangen en ontspannen...

12:00 . het is dus toch weer te warm geworden... om te werken in mijn atelier.. de zon staat daar pal op het zwarte platte dak, om te schilderen zou het niets uit maken maar voor wat ik allemaal wilde gaan doen daar is het blijkbaar nog geen tijd voor ( ik had trouwens ook niet echt zin ) maar ik ben al iets verder gekomen... zie foto's "het begint er op te lijken "

No comments:

Post a Comment

Search in This Blog